fredag 21. mai 2010

17.mai klær til Ariel

Endelig har æi bittelitt tid til å sette mæi ned med datamaskinen for å oppdatere bloggen min litt. Det går i ett her for tia, e barepakking og fiksing på leiligheta som står i sentrum no. Men no går det heldigvis mot slutten. Va innom megleren å snakka litt i dag, og han mente at den 4.juni skulle vi nok klare å få leiligheta våres ut på finn, og visning da ca ei uke etter. Blir så spennane så se ka den går for...:)

Det har heldigvis vært litt rom for hobbyting i mellom pakkinga og ryddinga. Og i de her friromman har æi klart å fådd laga 17 mai klær til Ariel.
Stoffet som æi harsydd kjolen av fikk æi i en hemmeligvenn gave og det rosae stoffet e kjøpt på kreaktiv.

Ei lita frøken som e stofronøyd når det e 17. mai.

Her har ho funne sæi ei lita løvetann:)

Skal prøve å få tid til en liten kommentar runde i forskjellige blogger en dag. E blidd alt for lite tid til det også... Men no hqr æi nok mange spennanesse innlegg å lese:)

Må bare takke dåkker som legg igjen kommentar her inne, det e så kjempekoselig

Ha en kjempefin helg alle sammen! Min helg skal gå i pakking! ;)

7 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Ja jeg gleder meg til å smake teen, men må innrømme at det var litt pågrunn av boksene jeg også kjøpte den.
    Klærene du har sydd var jo bare knall fine. Så utrolig flik du er. Ønsker å lære å sy barneklær selv en dag. Men foreløpig holder jeg med til det jeg kan.
    Vi over tar huset nå i begynnelsen av juni. Vi stresser noe verre for tiden. Dagene går til oppgaveskriving og om kveldene pakker vi og vasker ned.
    Skjønner at vi er i ganske samme situasjon.
    Ha en super lørdag.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. så stilig! Jeg er imponert!!
    Du får ha en fin pakke-helg da. Her blir det matlaging og rydding, får middagsbsøk. Har et brød i ovnen nå.. er spent, første gang jeg prøver denne typen. og deigen så veldig rar ut.. så er redd den blir misslykka.. Jeg krysser fingrene.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Wow! Det var et nydelig 17.mai antrekk! Flotte ariel:) lykke til med flytting og salg!

    SvarSlett
  4. For eit nydelig antrekk, fine duse farger i gammeldags stil ,herlig! :)

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt!!! Så fint stoff!
    Liker veldig godt den litt romantisk, gammaldagse stilen til søte små jenter:)
    Ha en kjempefin helg!:)

    SvarSlett
  6. Så nydelig antrekk til ei skjønn jente!! Kjempesøtt stoff:) Du er så flink å sy du;)

    SvarSlett
  7. Hun ble kjempefin i klærne du sydde, ja! :)

    SvarSlett