onsdag 21. juli 2010

3 år sia!

Blei æi gift med værdens beste mann!
For tre år sia fikk æi være prinsesse for en dag!
Fikk æi gå i drømme kjolen min som hdde mange kvite sommerfugler flyganes på kjolen.
For tre år sia hadde æi en av mine beste dager i hele mitt liv!
Blei vi to ett!

Synes det e rart å tenke tilbake på at for tre år sia så satt vi å spiste middag sammen for første gang som mann og kone. Vi hadde stressa og planlagt den her dagen i over ett halvt år. Og dagen blei bare helt perfekt!
Æi hadde fått tegna kjolen akkuart sån som æi ville ha den: Med masse sommerfugler på:) Og æi va så heldig at nabodama hjemme sydde den til mæi i bryllupsgave.
Æi e så lykkelig sammen med mannen min, og kunne ikke fått nåkka bedre en han:)

blei nå tull med bildan her, de blei så store... hmm merkelig.

3 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Ja, vi holder på å lete etter hus nå, men det er ikke så mange til salgs akkurat nå...håper det kommer litt mer for salg i månedene som kommer.
    Så mange fine bilder, kan tenke meg du hadde en fin dag for tre år siden. Den kjolen din var utrolig fin :)

    Ha en fin kveld og uke videre:)
    Klem fra Trine.

    SvarSlett
  2. Jeg fikk et lite smil i hjerte nå. SÅ herlig å se bilder fra den store dagen da dere ble ett. Herlig. Ønsker dere fine sommerdager med masse kjærlighet og smil.

    Sommerklem sender jeg deg med asken.

    SvarSlett
  3. For noen fantastisk herlige bilder :) Dere er skikkelig søte sammen!

    SvarSlett