tirsdag 24. august 2010

Male male male, og litt kos

I går kveld gikk æi, mamma og pappa ut å satte oss på verandaen. Det va så herlig temperatur fordi om regnet øsa ned. Det e herlig med en veranda med overbygg på. Vi kosa oss med en stor og god kopp te og masse stearinlys på bordet. Herlig!

Begge koppan e kjøpt på Indiska. de har så mange fine store gode kopper der inne.
No har oppussing av hobbyrommet begynt. Første strøk e malt i den her herlige fargen.(den ser nesten kvit ut her, men den har litt grønnskjær i sæi)
I mårra skal neste strøk males, og æi håpe at innredninga kan starte snart. E jo det som e artigst:)
Æi har også bestilt mæi to wall stickers i dag. Tenkte at de skulle få henge på veggen inne på rommet. Trur dåkke rikke det blir bra?



Tusen takk for mange koselige kommentarer på klærne æi har sydd. Blir veldig glad for det:)

Ha en kjæmpefin kveld alle bloggvenninner!
Klæm fra mæi

4 kommentarer:

  1. Hei :) Så koselig med lys på mørke kvelder :) Spennende farge på syrommet , det blir sikkert veldig fint . Jeg er glad i slagord , likte spesielt godt det du skal ha på veggen :)
    Gleder meg til fortsettelsen :)

    Ha en fin dag i morgen :)

    SvarSlett
  2. Komme rett inn te deg igjen for å takke for koselig hilsen eg vettu, så ser eg at du har laga et nytt koselig innlegg :o)

    Ser jammen ut så det va kjempekos med besøk, og må sei eg likte wallatickersane, spesielt det fyssta :o)

    E spent på grønnfargen og. Eg har nemlig lyst te å mala gangen grønn, men klare ikkje å bestemma meg :o)

    SvarSlett
  3. Takk for fin kommentar! Alltid så trivelig å høre fra deg!;)
    Det ser virkelig ut som om dere koste dere i går!! Deilig med store te kopper!

    Her er det skikkelig høstvær med masse regn!
    Huff! Koselig med høst altså, men først når man har hatt sommmer...

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

    SvarSlett
  4. Det så ut som en fin farge. Gleder meg til å se.
    Så deilig det hørtes ut...åh... Det kunne fortsatt vært litt sommer..spørr du meg..

    SvarSlett