mandag 2. august 2010

Ruth 66!

iDa va vi kommen hjem fra nåen herlige dager i Oslo! Vi har kosa oss med utepils på Aker brygge, shopping i byen, gode middager med min tante og onkel og (kanskje det beste) SHOPPING HOS RUTH66!!!
Æi har ofte besøkt nettbutikken , men aldri vært innom selve butikken. Men no skulle æi endelig det
Det første mannen sa når vi gikk inn døra va: Deta her e her e butikken for dæi Kristine! Her blir vi nok lenge.Og det stemte akkurat:)

En kjæmpekoselig blomsterbukett med herlige plastblomstre i, viste veien inn til butikken.
Og her skal æ'i prøve å vise litt av det æi fant der inne.
Æi va som en liten unge på julaften, inne i butikken. Ville bare gå å se og kjenne på herligheta!

Ønske mæi veldig en sån her stol, og iallefall med en så herlig pute i:)
Nåen som treng sæi en badedrakt kanskje?
Og kanskej det beste av det beste! Hagegnoman! Æi hadde bestemt mæi for å ha med mæi en hjæm,men det va vanskelig å bestemme mæi for kem det skulle bli.

Ariel va også med en liten tur innom butikken, og æi trur ho slektes litt på mamman sin når det kommer til å like fargerike og lekne ting. For ho ville gjerne kjøpe sæi nåkka der inne.

En gang skal æi kjøpe mæi en sån her flamingo! Synes den va så søt.
Etter en lang stund inne på butikken, nåen kr mindre i pengeboka og et stooort smil om munnen kom æi småspringanes til mannen min og fotalte at hvis lykke kunne kjøpes, så lå det i denna posen her:)
Og her e det som fikk være med mæi hjæm.
Blir bare så gald av å se på denna søte hagegnomen som rir på en liten gris:)
Gule knagger
Kjæmpesøt bambi som skal pynte opp blomsterpotta mi.
Glede mæi til å tenne telys i denna fine lysestaken.
Litt mere gress måtte æi også ha. De haddemange forskjellige gressmatter å velge mellom, men denna her blei min favoritt.

Hvis ikke du har vært innom butikken, anbefale æi dæi på det sterkeste å ta turen innom en gang.
Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. HEi

    Nydelig! Gule knaggen var kul! OG gressmatta ikke minst! Så gøy! At jeg ikke viste om denne butikken, SÅ utrolig glad for at du har lagd et så fint innlegg om han. Så mye fint det var der inne, gleder meg allerede. Nei ingen tvil om hvor neste trilletur skal gå nå.
    Takk for fin fint tips!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  2. Wiiii så mye fantastisk!!!
    Du har fått med deg hjem noe skatter.
    Love den gule knaggen!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Hehe, så akkurat ut som butikken for deg, ja. (Er det nå jeg skal fortelle hvor mange Bambier du har i huset fra før? ;)
    5.15 er tidlig, ja, men heldigvis ikke helt vanlig her i huset heller. Han har slått til med å sove lenge i det siste egentlig. I morra blir det rolig hjemmedag på oss, han har nemlig fått et lite brudd og dypt kutt i tommelen sin i dag :(
    Fargen på vugga heter Lindegrønn :)

    SvarSlett
  4. Hehe Berit! Trur ikke helt æi sjøl huske kor mange bambier æi har i huset. Har ikek fått fram alle sammen enna:)

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Tusen takk for koselig kommentar! Kunne godt tenke meg å være på denne butikken irl ja! Utrolig mye snasent de hadde! Heldige du!

    SvarSlett
  6. Er innom den butikken støtt. Både jeg og samboeren min elsker den. Man kan gå rundt lenge og bare se og se og se. Sååmye kult og servicen er alltid like hyggelig. Heldigvis bor jeg bare noen trikkestopp unna også;)

    Håper du hadde en fin oslotur. Du har iallefall kjøpt utrolig mye fint!!! :D

    SvarSlett
  7. Så herlig blogg du har! Fargerik og happy :-) Akkurat som Ruth 66 ja :) Det er naboene mine, så jeg er der støtt, er så koselig å gå rundt og titte, finner ALLTID noe. Veldig greit når jeg skal ha med en liten gave og vet ikke hva jeg skal kjøpe :)
    Ha en finfin dag!
    Jeanette

    SvarSlett