søndag 20. februar 2011

På veggen....

...har vi fått opp en liten bildelist. Og der har æi stilt ut den fine hodefotingen som Lille-tøvsjura laga for nåen dager sia.
Under hylla har et anna kunstverk fra lille-tøvsjura kommen opp. Æi e så glad i barnekunst,og vil etter kvært ha en egen vegg der vi skal henge opp ting som Ariel lage.
To kjæreste flamingoer står å kose sæi på hylla...
Og bilde til Ariel har blitt ramma inn av en gammel nymalt ramme.
En liten ramme med en fugl i fuglehus blir passa på av et reinsdyr.

E så koselig med alle dåkker osm e innom bloggen min. Sett veldig stor pris på alle og en hver. De søte små sporan dåkker legg igjen hos mæi gjør mæi glad, og gjør at lysten til å blogge og å dele med dåkker e stor:)
SÅ tusen tusen takk for alle sammen som e innom å gjør min dag litt ekstra fin:)

Klæm!

7 kommentarer:

  1. Heeerlig hodefoting! :) Hodefotinger må være noe av det skjønneste som finnes, tror jeg.

    Ha en super søndagskveld :)

    SvarSlett
  2. Ah, det finnes ikke noe som er så sjarmerende som barnekunst! Nydelig hele sammensetningen da :)

    SvarSlett
  3. HERLIG!
    Ungenes bilder kommer på veggen her også :)
    Varmer gost i hjertet til mor, når jeg ser de små strek tegningene som de har laget.
    Viktig å ta vare på!

    Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  4. Så fiine bilder! Nydelig hodefoting (som jeg nå vet hva er;)) av Ariel!
    Kule flamingoer *liker*!!Og fuglehuset i ramma var bare så sjarmerende!!
    Finfint på en søndag!!
    Ang rosene; hvis de forsatt ser friske og fine ut, lar jeg dem gjerne stå litt i vann uten stilk, men de du så på bildene i dag, sto ikke i vann. Har stått sånn ei uke, og ser like fine ut:)

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  5. Heisan Tøvsjur!
    Så utrolig skjønn hodefoting! Jeg er så sjarmert av slike hodefotinger og har fått spart på den første hver unge laget og den første gang de tegnet mammaen sin.Har tenkt til å ramme disse inne, men har ikke fått gjort det enda. Lekkert var det med lilla ramme! Så fint når ungenes kunst blir verdsatt synes jeg!
    Ha en fin ny uke, Tøvsjur!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Det er noe eget med de første hodefotingene ja:)
    Barnetegninger har en helt egen sjarm, og din datters har da virkelig fått en hedersplass her:)

    SvarSlett
  7. Så heldig du er som har et avkom som liker å produsere litt kunst! Han min er så fryktelig logisk av seg at han ikke tegner, han bare maser om at jeg skal skrive bokstaver. Og skal vi lage julekort med klistremerker, så.. "Mamma, vi MÅ ha tre hjerter og tre nisser og tre stjerner på ALLE julekortene, fordi det er tredje søndag i advent!" Sukk, ikke mye kunstnerisk utfoldelse der i gården. Hadde jo et lite ønske om en bildevegg jeg også ;)

    SvarSlett