onsdag 3. oktober 2012

Potta mi og ei bukse!

Va innom Fretex i dag forå kjøpe små heklabrikker somæi skal bruke til et liteprosjekt snart.Og da kom æi over denna herligheta. Ei gammel potte! Synes den va så søt at æi ikke klarte gå ifra den. Så no står den i tøvsjurhuset og passe på blomsteren min.

Likte så godt den grønne kanten.

Potta har fådd plass i kruttkassa som står i trappa. 

Æi syr veldig mye for tia,og storkose mæi på syrommet mitt. Nåkka syes på bestilling og nåkka syr æi og legg ut for salg på tøvsjur siami på facebook. Ta gjerne en titt der om du vil(trykk på facebook merke på høyre sia)
Her har æi sydd ei selebukse i brunt og kvitstripet bomullstoff. Buksa har fådd aplikert den goe gamle barne tv helten colargol.


Ønske dåkker en fin kveld.

7 kommentarer:

  1. Nei og nei, flash back. Jeg var stor fan av colargol da jeg var liten. Desverre tror jeg nok ikke buksen passer meg. "Blunker".
    Fin potte, tror faktisk jeg har en helt lik i garagen. Det så mye finere ut med din som har fått selskap av en flott plante.
    La meg til som følger av deg. ;)
    Ha en fin kveld. ;)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt (blomster)potte! :) Det er så kjekt å komme over slike skattar :) Sjølv drog eg med meg heim fleire kjøkenreiskap og termos i raud og oransje plast i forrige veke, og eg trur gemalen heva augebryna ekstra høgt - særleg då dei vart plassert på pynt i bokhylla i stova. Ja, pocketbøkene måtte vike, for det er så mykje kjekkare med fine retroting i hyllene enn bøker! ;)
    Supersøt bukse! :) Eg skal sjekke facebook-en din, ja :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  3. He he he.. herlig gjenbruk da!!

    Så skjønn den buksa var!!

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se...søte skatter som gjør hjemmet personlig og unikt:-) love it!! Hilsen miriam.

    SvarSlett
  5. If you desire to obtain much from this article then you have to apply such strategies to your
    won webpage.

    Feel free to surf to my web-site ... lose weight with quantrim

    SvarSlett
  6. This excellent website really has all of the information and facts I needed about this subject
    and didn't know who to ask.

    Here is my blog post quantrim facts

    SvarSlett
  7. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command get got an shakiness
    over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably
    come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.



    My weblog - http://samiajiklinik.com

    SvarSlett