tirsdag 15. juni 2010

Borte bra men hjemme best!

Da va en kjempefin og rolig ferie hjemme hos familien i nord ferdig. Det va godt å komme hjem til leiligheta våres, og ikke minst til mannen min. Han va ei uke på surf camp i Portugal mens vi va i nord norge.
No sitt æi å kose mæi med fargerike skitles i en søt gammel kopp.
Kjenne æi blir glad av å se på alle de fargerike kulan som ligg der å vente på å komme i munnen;)
Når æi va hjemme fant mamma fram den her gamle kofferten som æi fikk ta med mæi hjem. Lure litt på ka den skal brukes til....
Kanskje blir den ståanes i den tiltenkte lesestua i nyhuset våres, for oppbevare alle mine interiør magasiner. Eller så har æi etter inspirasjon fra en anna blogger (klare ikke helt å huske kem det va) tenkt litt på katteseng. Ikke det at vi har en katt akkurat no for tia, men vi har lova den lille tøvsjura våres at ho skal få sæi katt når vi flytte i nytt hus. Og æi tenke at den må jo nesten trenge en seng å sove i?
Sitt å planlegg kordan den ene delen av stua våres skal se ut i nyhuset, den delen som kanskje skal bli lesestue. Akkurat no tenke æi at æi går for skogstapeten på den ene veggen, og en nøytral farge på resten. Under skogen skal gresset mitt være, og oppe der vil æi ha dissa fluesoppan, den grønne kaninlampa mi og nåen av bambian mine. Høres ikke detta bra ut?
detta søte "englespillet" med flamingoer på fikk æi i gave av ei venninna va mæi for en stund sia. E veldig glad i det, og prøve å tenne lys i det så ofte som mulig.
No skal æi sette mæi ned i sofaen med en god kopp te, musikken på og kose mæi med det nyeste rom 123.
Håpe dåkker alle sammen får en kjempefin tirsdagskveld.

4 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Takk for fin kommentar:)
    Er selv fornøyd med syskrinet mitt, ble veldig fornøyd hvordan det ble seende ut til slutt.
    Jeg kjøpte skrinet på en bruktbutikk som ligger her på Sola. Det er en liten butikk som drives av et gammelt ektepar, tror ikke butikken har et navn en gang. Greit å stikke innom av og til, plutselig dukker det opp noen skatter:)

    Ha en herlig kveld
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg er såååå godtesyk, også kommer jeg inn her og ser DEN godterkoppen!!!
    Hater å være på slankern :p

    SvarSlett
  3. Hei Kristine!
    Du er så flink til å legge igjen kommentarer, setter så utrolig pris på det. Jeg har vært litt sløv til det i det siste, har mye jobb akkurat nå.
    Mange fine innlegg her, og så flink du er som hjelper mammam din litt.
    Ha en kjempefin kveld videre!
    Stor klem fra Sølvi

    SvarSlett
  4. Ooo, så masse fine ting, Kristine!

    Spesielt de soppan. Kor du har fått tak i dem? Vet du, æj tenkte æj skulle sy akkurat en sånn sopp til Ariel i bursdagsgave (kosesopp), men så fikk æj ikje tid. Kanskje det kunne vært aktuelt til jul? Hvis det ikje blir for mye av det gode da.. :)

    Æj ser du kunne funne mye du ville likt på butikken "min" altså, trur vi har mye i din smak. Men kanskje Fretex Unika snart kjæm til Stavanger eller Sandnes også. Det syns æj dem burde :)

    Lykke til med flytting! Glad i dåkk!

    Hanneklæm

    SvarSlett