fredag 29. oktober 2010

Award til mæi!?!


Denna her søte awarden fikk æi av søte snille Janniche med bloggen Duse Pasteller! Smilet mitt bredte sæi utover ansiktet når æi så at det va æi som skulle få den hos dæi:) Tusen takk skal du ha:)
Ta dåkker turen innom den kjæmpeherlige bloggen hvis du ennå ikke har gjort det, e helt klart verdt et besøk:)

Denna awarden vil æi veldig gjærne gi videre til ei jente som bor på et loft i Bergen. Ho omgir sæi av herlige farger, og det kan vi jo like:) Jenta bak bloggen e kjæmpeflink til å fange opp ting med kameraet sitt og veldig god til å skrive:)
dåkker har kanskje skjønt det allerede; men awarden gir æi videre til Blandet loft!
Hvis du vil ta imot awarden fra mæi så må du gjøre følgende:

*Kopier prismerket til bloggen din
*Fortell tre ting du liker å gjøre:
Og her kommer tre ting som æi like å gjøre:

1: Æi elske å være med gode venner, og aller helst innvitere de hjem til tøvsjurhuset på en god lunsj eller middag
2: Æi like veldig godt å skape ting. Om det e med symaskina, malepensel, papir eller andre ting, men det å få være kreativ e viktig for mæi:)
3: Men det æi like aller best av alt e å kosemose med lilletøvsjura mi. Ho e verdens herligste jente, og æi e så utrulig heldig som får være mamman hennes!





5 kommentarer:

  1. Åh, tusen tusen takk. Det gjør meg glad! Jeg tar den kanskje i helgen :-) Eller på mandag. Igjen takk. Du er søt.

    SvarSlett
  2. Og æi elske å lese døl :) Ha ei fantastisk hælg og gratulere med velfortjent award!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Sv: Æi e fra Bardu opprinnelig, men bor no i Mo i Rana - enn du :)

    SvarSlett
  4. Sv: send meg mail så forteller jeg mer :) Fant ikke mailen din på kontaktsiden din, men min mail finner du under om meg og kontakt :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med velfortjent Award ! jeg koser meg skikkelig inne hos deg ;) Så er jo blandet loft en søt dama da ;)

    Ønsker deg en fin helg :)
    God klem fra Janne :)

    SvarSlett