onsdag 19. januar 2011

Overlykklig!

Ja i dag blei helt overlykkelig, og no skal du få høre kofførr.
Ei mor i barnehagen har fått med sæi at æi like og sy,og min iver på retrostoffer. Og den her mamman hadde en pose med de herligste retrostoffer ligganes hjemme, etter at ho sjøl prøvde sæi litt på sying i sommer. Mamman hadde funne ut at dissa stoffen kom nok til å trives bedre hjemme hos mæi, så ho tok de med i barnehagen i dag og lurte på om æi ville ha de.Og gjett om æi ville!!!! Æi blei helt over mæi av glede og iver, og sto sikkert og hylte (håpe ikke det blei for høyt) og smilte fra øre til øre . E nesten som æi blir litt flau over å tenke på reaksjonen min, no i ettertid. Men æi blei så overraska og glad på samme tid. Glad for å få så masse fine stoffer, og overraska over at det finnes så snille folk der ute, som vil gi bort så fine stoffer. Så Lise, om du tilfeldigvis skulle stikke nesa de innom her; så tusen tusen takk igjen. Stoffan blei æi utrulig glad for!
Prøvde å knipse bilde av herlighetan i kveld, men blei alt for dårlig lys. Så æi prøve mæi i mårra rett etter jobb heller.
Derfor legg æi heller ut litt stemningsbilder fra tøvsjurhuset i dag.
Så koselig å komme innom bloggen min i dag å¨se at så mange hadde lagt igjen et lite spor her. Det gjør mæi utrulig glad! Skal prøve å ta m'i en liten runde rundt til dåkker i kveld!

Ha en god natt alle sammen, og en din torsdag!
Klæm fra mæi

14 kommentarer:

  1. Heldige deg, så snillt av den damen da;)) Godt det finnes engler.

    SvarSlett
  2. Så fine stemningsbilder :) Prøvde meg på lys i norgesglass en gang jeg også, men fikk det ikke til å brenne nedi der :( Hmm, prøve igjen en gang tenker jeg...

    Ha en finfin kveld!
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅHOII!så heldig du er!Gleder meg til å se bilder og til å se hva det blir ut av stoffene :)
    god natt!

    SvarSlett
  4. Så heldig du er , det er så mange snille mennesker her ute i den store verden :)Jeg hadde blitt rå glad, det er ikke noe å bli flau over .
    Ha en fin dag i morgen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Næææh, så heldig da!
    Det ordne seg for snille jenter vettu :o)
    GLEDE meg te å sjå stoffene.

    Eg sendte deg forresten mobilnummeret mitt på mail te deg... Komme sikkert te Stavanger igjen eg vettu. Det e tross alt barra 1,5 time for meg å komma meg te dåkke :o)

    SvarSlett
  6. Du ble glad - og jammen sprer du gleden videre med et slikt herlig blogginnlegg :)))) Kos deg med de nye stoffene :)

    SvarSlett
  7. Wow - så heldig!
    Og så snill barnehage-mamma, hihi;)
    Og dette innlegget fikk meg til og bli glad og, tydlig at du satte stoooor pris på dette;)

    God natt til deg og, og ny flott dag i morgen!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Hei på deg og :D
    Så heldig du har vært da!! Blir moro å se farger og mønster. Ja, jeg er veldig fornøyd med fangsten min hittil. Har lagra mailen med dine ønsker, og det blir nok mere bytting. Det ble endel pakker i en sleng, og det blir jo ganske mange kr i porto når man skal sende mange;) Skal bli godt med lønningsdag over helga:p I helga skal vi til Oslo å se Disney on ice, og jeg gleder meg like mye som Eskil. Kanskje mer!! :D ha en fortsatt fin kveld! KLEM!

    SvarSlett
  9. skjønner følelsen din over de overraskende retrostoffene:) For en glede:) Omtenksomt av den mora å gi deg stoffene:)

    Gleder meg til å se dem:)

    Klem fra Trine.)

    SvarSlett
  10. Hei igjen, eg kom plutselig på at eg glømte å svaraangåande you tube :o)

    Nedenfor videoene står det et alternativ "del". Når du trykke på den e et av alternativene "blog". Klikk på den og der får du valget mellom å publisere eller lagre som utkast. Trykk på lagre som utkast og då kan du gå inn i bloggen, redigere innlegg og der liggen den sånn at du kan tilføye tekst.

    Håpe du forsto og at du får ein strålande dag :o)

    SvarSlett
  11. Så fantastisk!! Skjønner godt du ble overlykkelig!
    Gleder meg til å se hva du fikk..

    SvarSlett
  12. Oj, ja jammen er du heldig. Så gøy at hun bare kom til deg med de stoffene. Hvem bryr seg om du hylte? Du viste jo ekte glede! Hvor verdifullt er ikke det? ;) Tenker hun som gav deg stoffene ble glad selv.

    He he et lite blogge avbrekk er sikkert deilig.
    Ha ei heidundranes fin jobbedag ;)

    SvarSlett
  13. Hei. Sendte deg bilde av noe stoff på mail jeg.
    Også må du si hva du vil jeg skal hekle til deg. Kunne du tenke deg noen slike feks?
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=747&lang=no
    tenker da på de store. Jeg har hvertfall garn i rosa, hvit, gul og orange her til slike. ;D

    SvarSlett
  14. Hei Kristine,
    Da stakk jeg nesen innom. Gjør det i ny og ne da du har en flott blogg. Ekstra kjekt når jeg vet hvem du er! Din reaksjon var bare helt herlig og bekreftet at rett dame fikk stoffene.

    Lise:0)

    SvarSlett