onsdag 2. februar 2011

På en rosa sky!

I tøvsjurhuset gjør det ikke nåkka om det regne. For her kommer regnet fra en rosa sky!

Skyen har fådd plass på blomstereng-rommet våres.
Synes den passe godt inn der:)

Må bare fortælle dåkker at fleece kjolen i forje innlegg, blei solgt fem minutter etter at æi la dne ut for salg! Kjæmpefornøyd med det:)

I dag ligg æi under dyna på sofan, med en varm kopp te i handa. Halsen og øran mine verke og feber-termometeret vise litt for mange grader.
Har ikke tid til å være syk, så håpe formen kommer sæi fort.
Ønske dåkker som e innom en fin dag.
klæm

19 kommentarer:

  1. Herlig sky! Skikkelig fargefin:)

    SvarSlett
  2. Å nei, så kjedelig! Mange GOD BEDRING-ønsker til deg fra meg.
    Denne skyen var supersøt. Ser at skyer er på full vei inn i interiøret. Kanskje jeg bør dra frem det gamle sengesettet mitt med skyer på fra 70-tallet? Det hadde passet fint på lillebror sitt rom.
    Håper teen og varm dyne hjelper.
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  3. Så skjønn sky :D Ble i godt humør av å se på den, så da hiver jeg meg tilbake over vaskebøtta.. Masse god bedring! :)

    SvarSlett
  4. Nyyydelig sky! Virkelig godværsregn det der.
    Og god bedring til deg. Ta godt vare på deg selv i dag.

    Klemmer i massevis.

    SvarSlett
  5. En sånn en har jeg også planer om å lage. Men det blir nok ikke rosa da ;)

    SvarSlett
  6. Så stilig Kristine! Du e kjæmpeflink!

    Jeg skulle jo svare deg tidligere på kommentaren du skrev inne hos meg, men selvfølgelig svarte jeg i MIN blogg i stedet for din. Hehe...Men ja, det er meg Beate, som gikk i klassen din. Hihi...Utrolig morsomt og titte inn i livet ditt her. Kjempefint hjem. Digger stilen din.
    Stoor klem!

    SvarSlett
  7. Huff da. Ikke noe gøy å være syk. Ønsker deg riktig god bedring. Kjempe søt sky. Hmm, kanskje jeg også burde ha en sky et sted? ;)
    Så flott at du fikk solgt kjolen, den det er jo ikke så rart. De var jo så flotte begge to ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  8. Dere svever på en rosa sky der inn ;) Den var fin , og de 2 kjolene under her nydelige. Du er virkelig flink :)

    God bedring Tøvsjur
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  9. Hei hei.
    Så herlig sky, den likte jeg kjempegodt :)
    Så kjedelig at du har blitt syk da, du får vartfal ha masse god bedring:)

    Stor klem fra Trine.

    SvarSlett
  10. Så fin sky. Og den KULESTE postkassa....! Jeg har så lyst til herme men tør jeg...? Det ville iallefall skille seg ut i den trauste gata vår.

    SvarSlett
  11. hihi, så koselig. jeg digger hjemmet ditt!
    Ikke rart kjolen ble solgt så fort, den var jo kjempe fint.

    SvarSlett
  12. Så kreativ du er, den rosa skyen var kjempe søt.
    Utrolig gøy at du fikk solgt kjolen så raskt. Du må bare få lagt ut flere vett du.

    Uff det er veldig kjedelig å være syk. Håper det går raskt over.
    God bedring til deg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Hihi, regn fra rosa sky... Herlig!

    SvarSlett
  14. Så koselig den var :)
    God bedring - håper du blir frisk snart...

    *klemmer*

    SvarSlett
  15. Hei!! Så fin sky! Tipper du får solgt slike på et blunk også,om du starter opp storproduksjon:) Her er det også en som ikke er i form. Eskil har fått skikkelig innfluensa, og hostinga høres mer ut som bjeffing :-/ Mange som er dårlige om dagen! Håper du kommer deg fort! God bedring! KLEM!

    SvarSlett
  16. Hærlige skyer!
    Men stakkars Tøvsjura som e blitt sjuk da :o(

    Tenke generelt ganske masse på deg for tida, for eg hekle te deg ;o)
    TTT da, men ting skjer :o)

    SvarSlett
  17. Hei du !
    Takk for fine ord inne hos meg :)
    Første gang jeg er innom bloggen din, og hit kommer jeg igjen!
    Kreativ du er den skyen var superfin!

    God bedring!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett