torsdag 21. april 2011

coffee or tea?

Har fått mæi et nytt skilt!
Håpe vi får mange trivelige kaffe eller te-gjester hjæmme i tøvsjurhuset framover:)
Æi har fått pakke i posten av ei god barndomsvenninne! Og i pakken lå denna blomster teen+ litt snop fra Kina.
Klompen skulle slippes ned i en varm kopp med vann, og ligge i to til tre minnuter...
æi venta spendt på ka som kom til å skje.....
... en søt liten blomst dukka opp! Synes det va så koselig å drikke denna teen, med en blomst oppi. Må nok på leiting etter en sån her type te i byen:)
Æi storkose mæi i påskeferien! Og det aller beste med ferie e at man kan sitt opp til langt på natt og sy. Og det har æi gjort.
I natt blei to lappetepper laga.
Tenkte de skulle få komme inn i tøvsjurshoppen min.
et vognteppe med my little ponny stoff på!

Håpe dåkker kose dåkker masse i påsken.
klæm fra mæi!

5 kommentarer:

  1. Kult skilt, og finfine kopper!
    :)
    Og fiiine lappetepper, supersøte!
    Håper du har ei knallfin påske!
    :)

    SvarSlett
  2. Så koselig skilt:-) Fikk jaggu meg lyst på te nå...
    Har hatt lyst til å smake slik "blomstrende te", men ser at det at gjerne koster en del hundrelapper:-( Men så er de jo håndknyttet og av særdeles god kvalitet, så det er kanskje ikke så rart at prisen blir litt stiv:-)

    SvarSlett
  3. Å du søte Tøvsjur!
    Elsker å titte innom bloggen din.. en av mine favoritter altså!:)
    Er veldig hyggelig å få pakker.. Jeg elsker pakker selv, bursdager osv.. Ja, jeg har jentungen i meg enda - og det er bra :)

    Men, for noen flotte lappetepper du har laget.. De var nydelige!

    Ha en super påske videre!:)
    *PÅSKEKLEM*

    SvarSlett
  4. Hei! For noen fine lappepetepper du har lagd. Nydelige kombinasjoner av farger og mønstre. Ja, det med langt på natt liker jeg også i ferien. Har malt møbler nå hver kveld frem til to-tida på natta. Og så har jeg sydd litt innimellom. Det skal nesten bli godt å begynne på jobb igjen og ta det litt roligere:-) Ha en god påske videre! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  5. Mmm, alltid noen godbiter for øyet når man kommer på besøk i bloggen din :) Kunne ønske jeg også var mer kreativ med andre ting enn papir, men det tar liksom det meste av tiden min ;)

    SvarSlett