tirsdag 19. april 2011

Æi e glad!

Og no lure du sikkert på koffør æi e så glad...?
Jo no skal du få høre:
Den hjæmmelaga postkassa mi har næmmelig fått plass i to av mine favoritt interiørbalder.
Nemmelig Rom123 og bolig pluss.
Den fikk til og med et bittelite bilde på framsia av bolig pluss! Æi smilte fra øre til øre når æi henta den ned fra bladhylla i butikken :) Og gleden blei enda større når æi åpna bladet og så at den va kåra til beste tips! Jippi!!!! E lov å være litt stolt da?
Det e også en anna ting som gjør mæi glad i dag.
Æi fikk slått kloa i 6 herlige retrosengetøy når æi va en tur i byen i dag!
Måtte ta en snartur innom fretex etter at æi så at Trine med bloggen kreativ tommel hadde gjort kjæmpeupp på stoffer på lørdag. Og heldigvis va ikke alt plukka ut.
Dissa herlige stoffan fikk være med mæi hjæm i dag.
(de to blå blei veldig dårlig bilde av, e litt mere farger på de)


No e påskeferien satt inn for fult her. Tøvsjurmannen tok også feire i dag, så i mårra skal hele tøvsjurfamilien kose sæi sammen. Deilig!
Ha en strålanes kveld
klæm fra mæi

19 kommentarer:

  1. Verdens kuuuuleste postkasse!!!!

    Kos deg masse!!

    SvarSlett
  2. Vel fortjent Kristine!! =D

    Og sengesettan va amazing!!

    Stooor klæm!

    SvarSlett
  3. Grattis! Den postkassen din er kongekul! Vi har kjøpt sykkel til pia på loppis og lakka den gul. Lurer på om det går an å gjøre det samme med den med kvit spray...hm...

    Hærlige stoffer! Hurra!

    Go påske te dæ og dine :) Klæm Siw

    SvarSlett
  4. Gratulerer med beste tips....det var også ei nydelig postkasse så vel fortjent:-) Fine fine retrostoffer du har funnet! god påske til deg:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  5. Så gøy!!Men det er virkelig fortjent, den postkassen er unik!
    Good påske til Postmann Tøvsjur Pat;)Hihi
    Klem

    SvarSlett
  6. Så gøy Tøvsjur :) Artig og vel fortjent , denne postkassa er kulest i hele verden !Litt av en herlig stoffsamling du fikk i i dag :)Ønsker deg en fin påske :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  7. Ja, jeg så postkassen din i hyllen jeg og;))
    Og kjøpte selvfølgelig bladet, så gøy!
    Den er jo bare råfiiin da, et supert tips ♥
    Så flotte stoffer du har fått med deg, blir vel noe fint ut av de;)

    Ha fine påskedager!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Din postkasse fortjener all mulig slags oppmerksomhet, for den er superduperfin! Tenk om alle hadde sånne postkasser? Hoho! Det hadde vært noe, det. :)

    SvarSlett
  9. fineste postkassa, den er jo videnskjent den nå!
    fine sengetøy også!
    god påske til deg:-)))
    klem

    SvarSlett
  10. Så moro med postkassen, og så fortjent, for den ser fin ut :-)

    Så masse fint sengetøy. Skjønner ikke helt hvordan dere finner det. Jeg får liksom ikke helt taket på det, men det kommer vel etterhvert.. hihi
    men jeg koser meg med å gå inn og kikke hos dere, og se hva dere finner.
    Og koser meg med masse inspirasjon og fine innlegg hos deg her. Alltid moro når jeg ser du har kommet med nye innlegg

    ha en fin dag, og en fin påske videre

    SvarSlett
  11. Den e så NAIS den postkassa!!! SE, eg skriv på dialekt til ære for at turen går til rettsia av Istindan i mårra :D Veldig motvillig, sia det nesten e sommar her i Oslo! Men dog...
    Skal du nordover eller?

    Ønske deg & dine ei strålende påske, uansett landsdel :) Klem!

    SvarSlett
  12. Fineste postkassen, absolutt fortjent til å komme i interiørblader for det er et utrolig bra tips! :D
    *FLINKE DEG*
    Herlige retrostoffer du har fått tak i, er utrolig gøy med loppiser.

    Ha en flott påske, Tøvsjur!
    KLEMMER!

    SvarSlett
  13. Kjempemorsomt, men så er jo postkassa di lekker og da! Fineste jeg vet om ihvertfall. Gratulerer så mye!:D

    Maya

    SvarSlett
  14. Hei hei.
    Så koselig med postkassa di, jeg har begge bladene, kjekt å se.

    Ser du har vært litt heldig på fretex du også, det er så kjekt :)
    Klart vi kan bytte stoffer, neste gang vi treffes.

    Ha en flott påske, klem :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse, kjente den igjen ja! ;)

    SvarSlett
  16. Men vet du, den oppmerksomheten har du fortjent-postkassen din er jo bare rålekker!*smile*

    ...og så utrolig flotte tekstiler du fant på loppeturen din! Herlige!

    Ønsker deg og dine en super påske!
    Påskeklemmer fra meg

    SvarSlett
  17. Hei hei.

    Gratulerer så mye med bilde av postkassa i begge blandene. Super gøy.

    Uff får helt hjertebank av hvor henldig du og trine har vært på fretex. Lengter etter den butikken. Har ikke noe slikt her på sørlandet.

    Ha en super påske.

    Klem

    SvarSlett
  18. Herregud, hvilket retrosengetøytilsalgs-mekka er det dere bor i nærheten av?? Har ikke sett på maken:-D
    Grattis med spalteplass. Ve fortjent, for den postkassa er über-kul!! Du skal være så stolt som bare det!!! (jante er for tullinger...)
    God påske videre:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  19. Stolt ja, det har du jammen lov til å være, Selv jeg ble litt stolt da jeg så i bladet. Hihi. Stolt på dine vegne! Jeg tenkte "hun kjenner jeg, hun kjenner jeg".. men så kom jeg på at det gjør jo jeg egentlig ikke, og måtte sukke litt. men jeg smilte også, av meg selv.
    God påske til deg og dine, kos dere maks!
    Klem fra meg

    SvarSlett