onsdag 29. juni 2011

Har dåkker sedd ho...?

Dama bak den fantastiske bloggen Shamu asså...! Makan til kreativ og ikke minst produktiv dame!
Trur ho må være redesignens dronning!
Denna dama e bare helt rå på symaskina, og ho lage de herligste kreasjoner:)
Nåkka blir til av litt nytt og litt gammelt, mens andre ting lages av helt nye stoffer!
Men e nok redesignet henens som har imponert mæi skikkelig.

Se og nyt!











Vakkert...?....
Ja det va det æi tænkte du også ville synes:)
Så no vil æi bare anbefale alle dåkker som e innom å ta turen inn til Shamu å titte litt:)
Trøkk dæi inn her, og se på alle herlighetan ho lage!
Dama har også en egen salgsblogg. Så om nåkka av det som ho lage friste veldig, ville æi trøkka mæi inn her for å se ka som ligg ute til salgs:)

Ønske dåkker en fin kveld. Min skal tilbringes under pledde på sofaen:)

Klæm

6 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg var flinkere til å sy, men grensen min går ved putetrekk ;)

    Kle,
    Signe

    SvarSlett
  2. Hun er kjempe flink!
    Digger star wars'en!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for ett kjempekoselig innlegg! Nå ble jeg både rørt og glad og lykkelig på en gang!
    Takk takk søte, snille du! Klem klem :-)))

    SvarSlett
  4. Å herre min - tenk å kunne sy slik da!!! Så mye lekkert :)

    SvarSlett
  5. Oj, her var det sannelig mye fint. For ei kreativ dame!!

    SvarSlett
  6. Ja, helt fantastisk dame. Var en av de første sybloggene jeg fant, og som inspirerte meg til å prøve å sy selv.

    SvarSlett