lørdag 29. september 2012

Høsten e tid for sopp!

No kan mann finne masse sopp ute i skogen. Æi ser flere her inne i bloggverden har vært ute med soppkurven sin og sanka inn forskjellige typer sopper. Æi skulle ønske æi hadde peiling på sopper, men det har æi desverre ikke. Så da tørr æi ikke gå ut på soppsanking. Men æi har litt andre typer sopper i tøvsjurhuset. Noen kan mann ha lys i, andre heng på bilde på veggen, mens noen e bare til pynt. Men ingen av de kan spises.

Har du sanka inn sopp i høst eller e du som mæi som bare har de til pynt?

5 kommentarer:

  1. Du har så mye morsomt. Kul stil :)

    SvarSlett
  2. Haha, så herlige bilder! Du har så mye kult... Skulle gjerne gått på oppdagelseferd i huset ditt :)

    Jeg har ikke peiling på sopp, og ikke liker jeg det heller, men synes det ser så koselig ut å gå på sopptur i høstskogen, så skulle gjerne vært ute å plukka :)

    Ha en strålende kveld!
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. er nok litt som deg , ikke så god peiling på skogsbunnens vekster så jeg tar sankingen på butikken jeg ;)
    Så kan man jo heller ta en tur i naturen uten kurv ;)

    ha en fin søndag uansett .
    Klem LinnTherese

    SvarSlett
  4. For en herlig samling av sopper du har :)

    Jeg har ikke særlig greie på sopper jeg heller, så det får være med bildene :)

    Legger meg til som følger av bloggen din :)

    SvarSlett
  5. Jeg har vært ute å lett etter kantarell, men tror du ikke de lekte gjemsel med meg så jeg fant ingen. Humpfr! Ja ja, du har i hvertfall mange glade flotte sopper. Hvor finner du dem alle sammen?
    Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett