søndag 31. oktober 2010

Tøvsjurhælg!

Hær kommer nåen bilder fra tøvsjurhælga!
Vi har vært på båltur til havet i dag. Og det va så deilig å komme sæi ut å se på naturen som har
skifta farger til rødt og gult. En av årets siste markblomster fikk æi også foreviga med kameraet!
Lilletøvsjura og hennes gode venn Tobias e på oppdagelsesferd.
Lilletøvsjura og mammatøvsjur baka muffins som vi tok med oss på tur. Lilletøvsjura synes det va så stas å få være med å pynte de, og enda mer stas å få dele ut ti alle som va med på turen.
En liten prøvesmak hjæmme måtte også til.
Tøvsjurhælga har også gådd med til litt juleshopping. Som æi skrev i forje innlegg så har julestæmninga tvonge sæi på hær hos mæi, og bedre blei det jo ikke når ALLLE butikkan i byen hadde fått inn julepynt.Detta va det som blei med mæi hjæm fra søstrene grene på lørdag. No glede æi mæi iallefall til jul:)

Æi ser at æi har en god del folk som e innom bloggen min kvær dag, og det sætt æi kjæmpestor pris på:) Det hadde vært så gøy om dåkker kunne lagt igjen et lite hei eller nåkka. Bare så øi får se kem som e innom her hos mæi:) også kan æi ta turen innom Din blogg:)
Ha en kjæmpefin søndag.

13 kommentarer:

  1. Så herlig. Ja den der julestemningen altså.. typisk å komme i den for tidlig, også forsvinner den når den skal være der. Jeg for min del tenker ikke på jul enda. Kjekt med nye lesere, men jeg forstår nysgjerrigheten din.. Det er jo nesten bare sånn 10 prosent og under det som legger igjen et hei (ihvertfall hos meg)
    Ønsker dere en god ukstart i morgen. Klemmer

    SvarSlett
  2. Nydlige bilder fra høstturen deres. Fine høstbilder har du også tatt.
    Jeg er inneom bloggen din rett som det er, har det på blogglsita mi også. Synes du blogger masse spennende, inspirasjon.
    Fortsett med det!

    SvarSlett
  3. Jeg er ofte innom , og legger igjen som oftes noen ord. (av og til har jeg det for travelt og får bare lest, men må innom bloggen din)

    så utrolig koselig høst tur :)

    SvarSlett
  4. Det så ut som ei staselig helg :)
    Jeg skjønner godt hva du mener med å ønske deg flere kommentarer. Jeg har feks hatt 80 ulike besøkende i dag, og fått en eller to kommentarer. De fleste bare svitsjer videre, og jeg har vært litt sånn selv i det siste også. Men det er noe med det, uten litt toveis-kommunikasjon er det ikke like moro!

    Utstillinga ja, den skal være i (på) selveste verdens navle; Rundhaug. Det er martna' da. Er kanskje ikke rette omgivelser blant lefser og julepynt, men all PR er god PR?! :)
    Du må mer enn gjerne joine FB-gruppa mi, og spre ordet! :)

    Og ååååå...nå må jeg jo komme meg på Søstrene Grene for å shoppe julepynt! Jeg døøør litt hvis ikke butikken på Karl Johan gjenåpner snart. Hvilken har du vært på? (Har inntrykk av at du kanskje bor et helt annet sted enn Oslo...?)

    SvarSlett
  5. Åh, de muffinsene så deilig ut!!! :)
    Ser ut som om du har hatt en herlig helg...

    SvarSlett
  6. Det så virkelig ut som en deilig dag!! Kjekt å kle godt på seg og kose seg ute!!:) Og så muffins da:P
    Jeg hadde gode intensjoner, men... har bare vært inne i dag - skikkelig ruskevær!!

    Ha en fin søndags kveld!

    Klem fra janniche,
    Duse Pasteller:=

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar inne hos meg! Det ser ut som de har hatt ei skikkelig fiiin helg. Herlige haustbilder:)

    Fin blogg du har! Linker deg til eg:)

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  8. trivelig å bake og å gå tur med barn og venner:)
    No kom julestemninga her også, har tenkt meg på Søstrene Greene, ser jeg:)

    Mandagsklemmer fra Trine:)

    SvarSlett
  9. Så ut som dere kosa dere på tur!
    Så mye fint du hadde kjøpt. Julestemningen lar vente på seg her i huset altså!!
    Håper den kommer snikende snart...
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei Tøvsjur!
    Bare raskt innom for å si 'hei' og at jeg har kost meg med innleggen din i det siste uten å ha lagt igjen spor. Av og til er det litt 'fort-og-gale'. Elsker treet ditt i gangen, og ellers alle de koselige førjulsbildene dine. Føler meg litt stressa nå, jul allerede? Men gler meg også...
    Ha en fin uke!
    klem

    SvarSlett
  11. Hihi, fluesopp er topp! Du finner en liten kollasj hos meg og ; )

    Frøken Grønn

    SvarSlett
  12. For noen fine bilder! Hvordan får du til å lage så fine ...mangebilderiettbilder (jepp, jeg har glemt ordet) Skikkelig fint i alle fall!

    SvarSlett