mandag 1. november 2010

Scrable!

På loppemarked for en stund sia kjøpte æi et gammel scrable spill. Det mangla en god del i pakken for å kunne bruke spille til å spille med. Men det gjorde ikke mæi så mye, for æi ahdde andre planer for spillet:)
Og i kveld har æi fått gjennomført planen min.
Scrablebrikker på ytterdøre og do døra!
Tenk kor koselig det blir å se detta sitatet kvær gang man går ut døra. Kan ikke anna enn å smile da:)
Har også kjøpt et emaljeskilt som skal henge over gjestedoet.
Litt flere ord på dodøra!
Her har æi skreve ord som æi synes e fin! Ord som får mæi til å smile og til å få en godfølelse!
Så de som kommer på do i tøvsjurhuset kan sette sæi ned å tenke over dissa ordan:)

Så koselig at så mange la igjen et lite spor på forje innlegg. Koselig å se kem som læs bloggen min:) Men vet jo sjøl at det ikke bestenadig blir til at man kommentere:)
Ha en fin kveld alle sammen.

14 kommentarer:

  1. imponert jeg nå. Kommer aldri på sånne ting jeg:) Alltid bra å bli påmint hva man kan gjøre for å oppmuntre seg selv og andre:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Så lurt påkommet!! Og så morsomt med ord på døra:)

    SvarSlett
  3. Så artig det var! virkelig god idè:)

    SvarSlett
  4. Så herlige ord og bokstaver. God idè! Skal ikke så mye til før en blir glad og før forandring fryder :)

    SvarSlett
  5. Så koselig påfunn :) Jeg er veldig glad i koselige ord jeg også ( selv om jeg geriljabroderer ;) Må bare smile jeg nå , Smil til verden og verden smiler igjen :)

    Et smil fra meg :)

    SvarSlett
  6. Artig! Fine ord å tenke på mens man er på do!;)

    KlemKlem,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  7. Kul ide :)
    Nå kan du sjekke ut hvordan jeg lager Bjørkeris-hjerter på bloggen min.

    SvarSlett
  8. Så kul idè!Og stilig ble det :)

    SvarSlett
  9. Så morsom ide :) Var kjempefestlig! Og skiltet var jo bare fantastisk - hehe...

    Ønsker deg en finfin dag!
    *klemmer*

    SvarSlett
  10. Så morsomt! Og æi ♥ emaljeskiltet he he!

    Har lagt en liten utfordring til deg i bloggen min om du tar imot slike :)

    Ha en fin tirsdag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  11. Hei hei!
    Så fine skilt og så mange fine ord. Kjekt å komme innom bloggen din igjen (har vært uten internet i nesten en uke, så det er mye jeg har gått glipp av.)

    Så hyggelig at du likte tøflene, alltid kjekt å glede noen. Innlegget om tøflene var også fint, ble nesten litt rørt da jeg leste det. Du er snill du:)

    Nå har vi endelig kommet i hus, men fremdeles mye jobb gjenstår. Det skal bli godt når vi er ferdige med utpakkingen og kan slappe godt av i huset vårt :D

    Ha en herlig kveld videre
    STOR klem fra Trine:)

    SvarSlett
  12. Hihi, det var kult:)
    jammen meg en kreativ jente du...
    Nå blir det koselige dobesøk vettu ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Kjempe smart, og utrolig koselig!

    SvarSlett